selamat datang kepada AKU di dunia blogger

Jumaat, 25 Februari 2011


erm,,

mule2 aku nak ucapkan tahniah kepada AKU sebab dapat gak aku wat blog nie walau tak sehebat blog kalian semua..

cam biase lar..kalau wat sesuatu perkara mesti nak introduce diri an..
ok2..

inilah tengtang AKU

~aku MAPE
~kenape MAPE ?? mgkin sebab aku ni Makhluk Aneh Paling Ego (itu yang kawan2 aku cakap)
~usia,,yang pastinya semakin singkat
~lokasi?? sedang menuju negeri BARZAKH

LAIN2...
~gila n gile2 (kepala tak berapa btul)
~poyos (sgt2 poyo but aku tak tau pe mkne poyo tuh)
~senang kene tipu
~unik (i guess)
~independent (wat do u think?)
~sgt berani (korang xkn pcaye yang aku mmg berani)
~understanding n pndgr yg baik
~caring (ahak!)
~suke tlg org (cpt simpati)
~blh wat keje kasar
~suke sgt bnda extream (cool beb)
~teringin sgt nk masuk FEAR FACTOR
~love my handwriting
~nasi putih is my fav
~hate teddy bear (serius aku xsuke)
~i luv my family (huhuhu..)

call me MAPE.. :D

0 kritik disini!!: