MENGAPA , KENAPA & APA ADA DALAM NIE

Jumaat, 25 Februari 2011

tujuan utama aku wat blog ini pun bukan untuk bercerita tentang luahan perasaan , makian & cacian , or seumpamanya...

sekadar untuk mengumpul atau mengkoleksi artikel-artikel yang menarik (bagi aku la),,dan,,mane taw kalian semua leh dapat sesuatu yang berguna,,INSYAALLAH.

banyak gak laman sesawang yang dah aku layari..
banyak gak kisah2 menarik yang aku baca (bukan nak menunjuk,,ngee)..
terasa rugilak kalau dah bace tp tak wat pape..
so,,untuk memudahkan penyampaian pembacaan dan penyampaian ,P&P  (aish,,macam sekolah la plak)..
aku wat r blog nie..

erm..aku sebenarnye tak pandai nak berhujah,,
ehh,,silap2..bukan berhujah tp berkarangan sebenarnye,,
so..cukuplah introduction nie..

sabda rasulullah 
sampaikan olehmu dariku walau sepotong ayat -HR Tirmidzi

0 kritik disini!!: